Värmdöfestivalen ska vara två härliga familjedagar med uppträdanden, marknadsstånd, musik, kultur, loppis, aktiviteter, hantverk och foodtrucks. Fantastiska möjligheter för värmdöbor, föreningar och företag att mötas. Festivalen kommer att ha sitt hjärta i Gustavsbergs hamn och sin grundpelare i ungt entreprenörskap. Vi tror på Värmdös unga och deras kapacitet att vara med och planera, skapa arbetstillfällen och lokalt engagemang kring denna festival. Vi gör det tillsammans!

KONTAKT

Vill du vara med och stötta ungt entreprenörskap och komma i kontakt med projektledarna av festivalen? Maila oss!

SENASTE UPPDATERINGARNA

OM ARRANGÖRERNA

Föreningen Fyrhuset är en idéburen, ungdomsstyrd och ideell förening med åldersöverskridande verksamheter som sträcker sig från projekt, resor och evenemang till kultur, nöjen och idrott. Föreningen har över 500 medlemmar, ett allaktivitetshus och har arrangerat två världscuptävlingar i cykling-slopestyle - Fyrhuset Bikefight.

Louie Louie - Möten, Event & Teambuilding ägs av aktiebolaget Waldenstedt & Dittlau AB. De arbetar med att skapa möjligheter för människor att träffas och samlas kring roliga och givande händelser, såsom dagkonferenser, releaser, fester, disputationer, quiz, melodikrysset, på spåret, café, racet, kampen och teambuilding i alla dess former.

Anna och Mia har tillsammans arbetat med event, evenemang, fest, resor och projekt i 19 års tid. Allt från att anordna en helgresa för åtta personer till festivaler med tusental besökare. De har byggt upp föreningen Fyrhuset så som organisationen ser ut idag. Vidare ägs Louie Louie - Möten, Event & Teambuilding av Anna och Mia genom aktiebolaget Waldenstedt & Dittlau AB.